Diagnostyka i leczenie dzieci - Inowrocław

Zajmuję się diagnostyką i leczeniem różnego rodzaju chorób u dzieci. W swojej pracy korzystam z wiedzy zdobytej na studiach medycznych, doświadczenia oraz profesjonalnego sprzętu medycznego, dzięki czemu mogę zdiagnozować chorobę i podjąć odpowiednie leczenie. Postawienie właściwej diagnozy jest niezbędne, aby rozpoznać przyczynę dolegliwości. Na wizyty w moim gabinecie można zapisać zarówno dzieci starsze, jak i noworodki oraz niemowlaki. Udzielam porad dotyczących ulewania, zaparć, wysypek oraz ciemieniuchy. Pomagam również w przypadku niestrawności czy kolki jelitowej. Mam dobre podejście do dzieci, dzięki czemu maluchy czują się bezpiecznie w moim gabinecie. Chętnie rozmawiam również z dorosłymi, odpowiadając na ich pytania i wyjaśniając wszelkie kwestie dotyczące stanu zdrowia dziecka. Jeśli chcą Państwo zapisać się na wizytę, można to zrobić mailowo bądź telefonicznie.

doktor

Jakie dolegliwości diagnozuję i leczę?

Mam duże doświadczenie w pracy z dziećmi, dlatego wizyty w moim gabinecie są bezstresowe zarówno dla maluchów, jak i rodziców. Zajmuję się leczeniem dolegliwości związanych z układem oddechowym. Przyjmuję Pacjentów skarżących się na przewlekły kaszel, stany gorączkowe czy ostre biegunki. Pomagam również w przypadku infekcji układu moczowego oraz bólu brzucha. Zgłaszają się do mnie także rodzice dzieci, cierpiących na choroby zakaźne, takie jak żółtaczka zakaźna, borelioza czy mononukleoza. Zajmuję się również leczeniem chorób pasożytniczych, m.in. tasiemczycy i lambliozy.

Oprócz tego diagnozuję i leczę:

• krzywicę,

• anemię,

• alergie,

• powiększenie węzłów chłonnych.

Dzięki właściwej reakcji na dolegliwości dziecka można szybko podjąć odpowiednie leczenie. Dlatego tak ważne jest wykonywanie kompleksowych badań, które są regularnie zalecane przez lekarza. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u dziecka warto skonsultować się z pediatrą w celu rozpoznania przyczyny dolegliwości.

Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.